Obsah novinky byl částečně editován:
- Doplněna informace o rozdělení stránky "Příběh" - viz nadpis "Rozdělení stránek příběhu a dungeonů v menu"
- Upraveno datum nahrávání update z data 11.11.2024 na 13.11.2024 z důvodu chyby při odesílání novinek formou e-mailu
Mnohokrát děkuji za pochopení a omlouvám se za způsobené komplikace.
Update v1.2.3
Vážení uživatelé komunity Alteira,
blíží se nahrání nové aktualizace s označením v1.2.3, která do hry přidá vizuální loga pro kmeny, úpravu funkce týdenních odměn a opravy chyb.
Pokud se nevyskytne žádná komplikace, bude tento update do hry nahrán v nočních hodinách mezi středou a čtvrtkem v datu 13. - 14.11.2024.
Veškeré úpravy jsou nyní k dispozici k vyzkoušení na Beta serveru. Nutno podotknout, že úpravy jsou stále ve vývoji a je možné, že se do finální verze ještě částečně změní.
Úprava týdenních odměn
Aktuálně funkce týdenních odměn funguje jednoduše - hráč za každý vyhraný souboj na expedici a v aréně získá jakýsi bod. Za tyto nasbírané body si pak může každou neděli vybrat jednu z několika odměn na stránce „Odměny“.
Chceme tuto funkci udělat méně závislou na konkrétním dni (to do budoucna vidíme spíše v nějakých specifických herních eventech/událostech) a trochu zvětšit její využitelnost.
Tato funkce proto nově funguje následovně:
- Body se obecně pojmenovaly jako „Body aktivity“
- Tyto body lze sbírat za různé aktivity ve hře, od soubojů a úkolů po nákup předmětů u obchodníka, očarování předmětů atd. (podrobnější popis viz níže)
- Odměnu za nasbírané body je možné převzít kdykoliv a lze je rozdělit mezi různé druhy odměn
- Typy odměn se rozšířily i na předměty v záložním inventáři
- Dočasně zmizela možnost zvolit si „Předmět“ - tuto možnost chceme udělat lépe použitelnou a bude doplněna v rámci dalších úprav
- Zmizela možnost vybrat si „Zlato“ - jelikož se rozšiřuje zisk bodů za rutinní aktivitu, hráči by tímto mohli snadno využívat více postav pro „těžení“ zlata a jeho následného přesouvání na komunitní účet. Vlivem toho by mohlo snadno docházet k čerpání prémiových výhod pouze za zlato získané z této funkce
- částečně je to ale nahrazeno možností zvolit si jako odměnu předmět do záložního inventáře, který do komunitního účtu přesunout nelze
Cílem tohoto řešení je lépe odměnit hráče za pravidelnou aktivitu ve hře a zrušit závislost této rutinní záležitosti na konkrétním dni, zvlášť když se jedná o den během víkendu. Tímto se tato funkce stane více součástí hráčovy rutiny a specifická, časově omezená data půjde využít pro více speciální události.
Konkrétní aktivity a zisk bodů lze nalézt ve hře na stránce „Odměny“, ale pro přehlednost je uvedene i níže:
- Denní přihlášení - 50 bodů
- Souboj na expedici - 1 bod
- Souboj v aréně (běžná i ranked, i prohra - ale pouze útok) - 1 bod
- Souboj v dungeonu (i prohra) - 2 body
- Splněný úkol - 3 body
- Průzkum lokace - 2 body za každých 5 minut
- Nákup předmětu u obchodníka - 2 body
- Výměna zboží u obchodníka - 3 body
- Práce - 5 bodů za každou hodinu
- Vycvičení atributu - 5 bodů
- Sběr bylin - 5 bodů za každou hodinu
- Očarování předmětu - 30 bodů
- Vylepšení předmětu - 15 bodů
- Roztavení předmětu - 10 bodů
Rádi bychom tuto novou funkci vyzkoušeli v ostrém provozu. Je možné, že dojde k upřesňujícím úpravám, které se týkají počtu získaných bodů za jednotlivé aktivity, případně mohou vzniknout aktivity nové.
Kmenová loga
Každý kmen má nyní možnost zvolit si vlastní logo. To se skládá ze tří částí, které lze libovolně kombinovat a sestavit jej může hráč, který má na změnu loga příslušná oprávnění.
V tomto případě se jedná pouze o vizuální úpravu a nedochází k žádné technické změně, která by ovlivňovala hru.
Rozdělení stránek příběhu a dungeonů v menu
Nově se stránka „Příběh“ rozdělí do dvou stránek „Příběh“ a „Dungeony“. Usnadní se tím přehled nově přidávaných dungeonů a aktuální „Týdenní dungeon“ bude zasazen pod vhodnější tlačítko v menu.
Opravy chyb
V rámci update bude také řešena oprava několika menších, nezávažných chyb, které se ještě objevily po nedávné aktualizaci technologií.
Po celý zbytek měsíců listopadu a prosince bude řešeno méně technických úprav a zaměříme se převážně na dokončení všech zbývajících kapitol herního příběhu (od páté do desáté kapitoly). Vedle toho ale bude také dále řešen nový typ dungeonu, nová vizuální vylepšení ve hře a nové funkce na komunitním webu.
Pokud budete mít jakékoliv dotazy nebo kritiku k výše uvedeným úpravám, budeme velice rádi, když nám je sdělíte formou příspěvku pod novinkou nebo na podpoře hry.
Děkujeme!
Tým Alteira
Mozna maly feedback k bodum aktivity:
Vzhledem k tomu jak dungeony funguji, tak se zda ze vyhrat v dungeonu bude kvuli bodum nechtene - vyhodnejsi bude schvalne opakovane prohravat. Aspon dokud jsou volne utoky a prip vyhrat az ten posledni. Po vyhre totiz postava prijde o moznot se ucastnit boju v dungeonu. Otazka je samozrejme jak moc se to bude vyplacet... ale z pohledu bodu je urcite lepsi prohrat.